מיכאלי: "נתניהו אוכל שרצים באופן קבוע, הרצוג מקפיד על כשרות באופן עמוק"

ישראל פריי 3 Comment on מיכאלי: "נתניהו אוכל שרצים באופן קבוע, הרצוג מקפיד על כשרות באופן עמוק"
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר סיעת ה"מחנה הציוני" חברת הכנסת מרב מיכאלי, התראיינה הבוקר לבצלאל קאהן ודוד חכם, והתייחסה למצב של מחנה השמאל, בעקבות העצרת הגדולה אמש להירצחו של ראש הממשלה האחרון מהשמאל, יצחק רבין. "זאת תקלה, לא רק שהשמאל לא בשלטון, הציבור בישראל מבין היום יותר ויותר כי מה שנתניהו נותן לנו זה עוד ועוד דם, בלי תקווה, זה בקרוב ישתנה".

היא הביעה תקווה לשינוי, וקבלה על המניפלציות של הליכוד בדרך ללב האזרחים: "הרצח של רבין הוא טראומטי, שבר נוראי, ומטראומה לוקח הרבה זמן להתאושש, אני גם מבינה את אובדן האמון, יש ייאוש בשני הצדדים. שמעתי לאחרונה איש ימין שאומר 'עד שהשמאל לא ישכנע שהוא יהודי', זה אבסורד, נתניהו אוכל שרצים באופן קבוע, הרצוג מקפיד על כשרות באופן עמוק, הרצוג הולך אי אלו פעמים לבית כנסת, נתניהו לא רואה בית כנסת אם לא לצרכי תעמולה. ועדיין הם משתמשים ברטוריקה כאילו הם היהודים".

מיכאלי מוצאת נתק של הימין מהמסורת היהודית גם באי אכיפת האיסור ההלכתי לעלייה להר הבית: "ממשלה שמעודדת עלייה להר הבית, דבר שנאסר ע"י גדולי הרבנים – זה לדעתך להיות יהודי?! למה הקול של הציבור החרדי שיש לו מנדט הלכתי ממדרגה ראשונה – שמלבד הנזק המדיני וחיי אדם שהעולים להר גובים – גם עוברים על ההלכה, למה הקול הזה לא נשמע? הפוליטיקאים יכולים לעשות אולטימטום לנתניהו, שאנשים האלו שלא יוכלו לעלות", בהתייחס לכך שנתניהו אכן אסר לחכי"ם לעלות, אמרה החכי"ת "אחרי שהוא אישר להם לעלות פעמים רבות וארוכות, האיסור שלו כעת הוא מעט מדי ומאוחר מדי".

היא הדגישה את מסוכנות העלייה להר: "אנחנו חזרנו ואמרנו שזאת הפקרות. טובי המומחים וראשי מערכת הביטחון אמרו והבהירו לאורך כל הדרך, שזה עושה צרות ומסוכן, זה לא התחיל לפני חודשיים, ראש השב"כ אמר את זה מפורשות. תראה, מה שברור שקרוב לשנה היו אזהרות חוזרות ונשנות של מערכת הביטחון העלייה מגרות, מהוות סכנה, ותעורר מהומות".

מיכאלי התייחסה לעזיבת השר דרעי את משרד הכלכלה: "התנהלות מחפירה לכל דבר ועניין, אתה בא להיות שר כלכלה או לא?! באת לחצי שנה והלכת? בעזיבתו את המשרד הוא מאשר את מתווה הגז. כל ההתנהלות של הממשלה היא בושה וחרפה. משחקים פוליטיים אוויליים ושטותיים. לאור ההתנגדות, ראה"מ היה צריך להביא מתווה אחר שמעניק לאזרחים יותר ממשאב הטבע ששייך לאזרחים, דרעי נכנס למשרד התחיל לעשות דברים חלקם חשובים, וכעת עוזב הכל באמצע".

מיכאלי התייחסה בביטול לדיבורים על כניסת מפלגתה לקואליציה: "כמה זמן צריך לעבור כדי שהעובדות יתחילו לעניין אתכם, מספיק עם הפנטזיות האלו, אנחנו אופוזיציה אנחנו נאבקים ונאבקות לצמצם נזקים של הממשלה".

בהמשך דיברה מיכאלי על הסיכומים שלה עם צחי הנגבי על יחסי הקואליציה-אופוזיציה בפעילות הפרלמנטרית, היא תיארה את המשכורות של כולנו שתקועות מזה כ-15 שנה, ועל חוסר היכולת לרכוש דירה, והביעה תקווה שהממשלה תוחלף במפלגתה המאמינה בחלוקת המשאבים לאזרחים באופן הגון וראוי.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    לא יעזור כלום לשמאל כמה שתסבירו שאתם הסורתיים אבל בפועך אתם בעד להחזיר שטחים שזה נגד התורה פשוט לא נראה לי שיהיה איזה רב שיתיר לוותר על חלק מארץ ישראל

  2. 2

    ״אשת לוט״ שנהפכה לנציב מלח…
    דוגמא מעולה לראיון עם נציג/ת ציבור שמנותק/ת
    מהמאזינים, מהעם. אוסף של ססימאות והכפשות נבובות,
    וחסרות אנטלגנטיה בסיסית.
    מירב מיכאלי, הציבור גדל כבר, התבגר, תני לו את
    הקרדיט והיחס, והגאווה היהודית הישראלית.
    אבל כנראה יש לך ולכמוך תועלת להשאר בסרט ״הטראומתי״
    של לפני 20 שנה.

  3. 1

    איזה עולם
    יש עוד 612 מצוות חוץ משלימות ארץ ישראל!!!!
    מיכאלי צודקת הרצוג מגיע ממשפחה דתית וחרדית אפילו ,סבא שלו היה רב ראשי לישראל
    ואין ספק שהוא יותר דתי מנתיהו גם אם הוא תומך בהחזרת שטחים
    לרבונו של עולם יותר חשוב כשרות מאשר "טוב למות בעד ארצנו"
    הימין והציוניות לא הם אלו שמסמלים את הדת הרצל חוזה המדינה והציוני הכי גדול לא מל את בנו הסכים ותמך בהתנצרות המונית והציוניים הפקירו את דמם של אלפים בשואה אז בבקשה קצת פרופורציות מיכאלי צודקת!!!!!!